Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


PETALING JAYA - Datuk Ahmad Maslan sanggup ditembak demi melindungi Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak, katanya Selesa lalu di Majlis Perasmian Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Tititwangsa.

Bagi beliau, falsafah itu sentiasa menjadi pegangan hidupnya.

"Kalau ditanya Ahmad Maslan, adakah sanggup menerima peluru supaya Datuk Seri Najib tak kena, Ahmad Maslan akan kata, saya sanggup menerima segala peluru," katanya disambut dengan tepukan gemuruh para perwakilan yang hadir.

Lapor Free Malaysia Today, Ahmad Maslan juga menyelar tindakan sesetengah pihak yang menjadikan isu 1MDB dan dana RM2.6 bilion untuk menyerang Najib. Beliau berasa kesal dimana Najib telah melakukan seribu satu macam kebaikan, namun tidak pernah diceritakan kepada umum.

“Saya harap saudara-saudara, kita buka minda kita, Datuk Najib telah laksanakan seribu satu macam kebaikan, kenapa dengan hanya diceritakan tentang satu kisah dana politik, perkara-perkara kebaikan yang telah dilakukan tidak diceritakan?” soalnya.

Ahmad Maslan menasihatkan rakyat agar menyelidik terlebih dahulu maklumat yang diterima dan bijak menilai yang mana benar atau fitnah. - THEHYPEMEDIA.COM

About Kerja Kosong

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Top