Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


Seorang pembantu rumah warga Indonesia, melarikan diri dari rumah majikannya dan meninggal bayi berusia 3 bulan bersendirian di rumah.

Mangsa, Fara Mustapa, memuat naik gambar-gambar pembantu rumahnya di laman Facebook.

"Assalamualaikum, mohon jasa baik rakan-rakan jika terlihat gadis warganegara Indonesia berusia 25 tahun. Sila maklumkan segera di talian 013-3833899.


"Beliau telah melarikan diri dari rumah dan meninggalkan bayi saya berusia 3 bulan seorang diri serta mencuri beberapa jumlah wang dan barang-barang berharga. 

"Waktu melarikan diri sekitar jam 1 petang, 26 Ogos 2015. Beliau mungkin masih beradad di kawasan sekitar Shah Alam atau Klang," kata Fara yang memohon orang ramai menyebarkan gambar-gambar gadis itu.

Fara juga mengingatkan orang ramai agar tidak mudah terperdaya dengan gadis itu kerana suspek sangat bijak berdrama dan meraih simpati.

Orang ramai dinasihatkan agar memilih pembantu rumah yang boleh dipercayai agar tidak berlakunya kes seumpama ini. Juga diingatkan agar tidak menyerahkan sepenuhnya tanggungjawab menjaga anak atau bayi anda kepada mereka. - THEHYPEMEDIA.COM

About Kerja Kosong

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Top